.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سهل انگاری اورژانس 115باعث مرگ جوان قائمشهري شد

شمال نيوز: سهل انگاری مسئولین اورژانس 115 در انتقال بیمار، منجر به مرگ یک جوان قائمشهري شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز، هفته گذشه جوان قائمشهری به نام امید شیرمحمدی به علت بیماری قلبی در بیمارستان فاطمه زهرای ساری بستری که با تشخیص پزشک مربوطه دستور انتقال وی به تهران داده شد.

بر اساس این گزارش، به دلیل حاد بودن شرایط جسمی بیمار، علی رغم فراهم بودن بالگرد اورژانس 115 جهت انتقال بیمار به تهران، این انتقال انجام نشده و خانواده بیمار به ناچار با یک دستگاه آمبولانس خصوصی فرزند خود را به تهران اعزام کردند.

این در حالی بود که خانواده این بیمار حاضر به پرداخت کل هزینه انتقال فرزند خود با بالگرد بوده و مسئولین هم که اصرار خانواده بیمار مبنی بر انتقال فرزندشان با بالگرد را دیده بودند با دادن شماره هایی به آنها عنوان داشتند که خودتان هماهنگی لازم را انجام دهید که متاسفانه با پایان یافتن وقت اداری این هماهنگی صورت نگرفت.

علی ایحال این بیمار به علت فشار وارده ناشی ازانتقال با آمبولانس، در جاده سوادکوه، جان سپرد.

خاطرنشان می سازد پیکر این جوان صبح امروز در کنار مقبره علامه طبرسی واقع در جاده نظامی قائمشهر به خاک سپرده شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 مهر 1392
من بدرم در بیمارستان فاطمه زهرا یک هفته بیش بستری بود وای چه بد بختی از دسته این برسبل های بیمارستان کشیدیم با رضایت خودمان ترخیصش کردیم جونشو نجات دادیم قسمت مراقبت ویژه از مدرسه شلوغ تره.نه تنها بهتر نشد حتی نگاه نکردن که بیمار زخم بستر نگیره بنابراین به بیماری قلب بدرم چند تا بیماری دیگه اضافه شد .........
نا شناس 28 مهر 1392
و باز هم یک تعلل و کم کاری دیگر. تا به کی باید جان عزیزی به خاطر ندانم کاری و تعللی مدیری پر پر شود؟ البته مردم ما با این جور مسائل زود کنار میآیند.
وجدان 27 مهر 1392
واقعا پرسنلهای بیمارستان چطور جواب آخرت را می خواهن بدن من از خوانه مرحوم طلب آموزش می طلبم
مهدی 27 مهر 1392
لطفا عکس شیر محمد هم در سایت بگذارین در ضمن روح اش شاد.
پدرام 28 مهر 1392
من خودم پرسنل بیمارستان فاطمه الزهرا هستم . این بیمارستان چند ساله تو شمال کشور اول میشه و بزرگترین نعمت مازندران وجود این بیمارستان هست متاسفانه مردم مازندران ماشاالله فوقالعاده توقع بالا هستن و انتظار دارن سرویس هتل 5 ستاره ببینن همین مریضا تو بدترین بیمارستانای تهران حاضرن برن خیال میکنن چه خبره... امکانات تجهیزات و ژرسنلی که اینجا داره از خیلی بیمارستانای تهران بیشتره. ضمنا بخش ویژه هر 2 بیمار نیاز به یک پرستار داره 20 تخت ویژه نیاز به 9 پرستار داره نه 3 تا . با این حقوق 700 هزار تومنی که نگهبان هم بیشتر میگیره انتظاره چی دارید؟
محمد 28 مهر 1392
سلام مافیایی که در بیمارستانها وجود دارد هیچ جا نیست مورخه 92/7/7 یک دکتر در بیمارستان رازی قائم شهر به کودک سه روزه ای که زردیش10.6 بوده کپسول نیفی دیپین می دهد این در حالی است که: 1) این کپسول برای کاهش فشار خون و مخصوص بزرگسالان است 2) بخاطر اینکه به شدت فشار را پایین می آورد در دهان انسان بزرگسال به فاصله هر 5 دقیقه یک قطره می ریزند 3) روش کاری این دارو به خاطر خطر زیادش حدود 10 سال است منصوخ شده است 4)این دکتر بی سواد مایع داخل کپسول را توسط سرنگ به دهان این کودک می ریزد و بعد از حدود10 دقیقه فوت می نماید خدا می داند چه دست های کثیفی در کار بود که پدر و مادر این کودک معصوم متوجه گند زدن این دکتر نشوند که الحمدالله این چنین نشد دستگاههای امنیتی کشور چشم امید این مردم بیگناه به اقدامات قدرتمندانه شما می باشد
نا شناس 29 مهر 1392
اورژانس بیمارستان شهید بهشتی بابل ،وضع مدیریتی بسیار بدی داره .پدرم رو چندی پیش بعلت پیچش ناگهانی شکم،استفراغ و ... به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی بابل( توسط اورژانس 115 از بندپی شرقی) رساندیم .خدا را شاهد میگیرم فقط ما را به این و اون پاس دادن و خیلی ساده برای شما بگویم، فشار گرفتن از بیمار را، سوپروایزر میگفت وظیفه پزشک هست و پزشک میگفت وظیفه پرستار هست.تعداد پزشکان انترن و رزیدنت و ......... که از روی برچسب الصاقی مشخص بود ازتعداد بیماران زیادتر بود و یک سوپروایزرخانم بودند خیلی دلسوز و زحمتکش بودند ولی نه پزشک مسئول نه انترن و رزیدنت و ... هیچکدام حرف شنوی نداشتن . یک فضای لوث بازی و بچه بازی و بقول ما مازندرانی چکه بازی و..... وقتی دیدیم کس به کسی نیست پدرم رو بدون هیچ اعمال اورژانسی و کمک آنها بنا به پیشنهاد یک همراه مریض بردیم بیرون کلینیک شبانه روزی احیاء . روی صحبتم به آقای دکتر مکانیکی است.مسئول کیست؟ مدیر کیست؟ نگارنده که این وضع رو دیده و نوشته دانش آموخته فوق لیسانس مدیریت است.
خواهر امید 24 آبان 1392
تنها کسی که باعث مرگ امید شد پدر بی وجدانش بود که بعد یه هفته تازه یادش اومد بچشو انتقال بده به تهران!!!!!!!
پدری که با یه ترمز و سهل انگاری سر بچشو زده به شیشه ماشین.شیشه ریز شد اما نکرد بچه شو ببره از سرش عکس بگیره بعد یه ماه جونشم رفت
خدا همچین پدری رو نصیب هیچ کسی نکنه.
نا شناس 25 آبان 1392
تنها کسی که امیدو کشت همون کسیه که مردن امید رو انداخته گردن 115 در صورت یکه اینقد رلفت داد تا امید روی تخت بیمارستان پر پر بشه حالا برای اینکه وجدان خودشو آروم کنه اینجوری داره میگه دنیا دار مکافاته یه روزی باید تقاص خون امیدو بدی.....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.